ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی در حاجی‌آباد آغاز شد



طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۶۰۰ قطعه مسکونی در حاجی‌آباد آغاز شد.

     
به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در حاجی‌آباد با بیان اینکه تلاش در حوزه مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است، اظهارداشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه‌دار کردن مردم، امروز کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد. 

وی افزود: ۱۸ هکتار زمین برای این منظور در حاجی آباد در نظر گرفته شده و ۱۶۰۰ واحد آپارتمانی در قطعات ۴۰۰ متری به متقاضیان واگذار خواهد شد. 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از بهمن‌ماه سال جاری درگاه اینترنتی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باز خواهد شد، عنوان‌کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز در اراضی واگذار شده نیز به موازات انجام پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد خواهد شد. 

وی  تصریح کرد: دولت در احداث منازل نهضت ملی مسکن در کنار مردم است و با ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز از این طرح حمایت می‌کند. 

دوستی در این آیین با اشاره به کمبود زمین در شهر حاجی آباد خواستار برنامه‌ریزی و اقدام موثر در جهت تامین اراضی مورد نیاز توسعه شد.

گفتنی است، در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۱۸ هکتار زمین در قالب ۱۶۰۰ واحد ۴۰۰ متری آپارتمانی جهت واگذاری به متقاضیان مسکن ملی آماده شده است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها