شطرنج دانش آموزان مقطع ابتدایی دوره اول و دوم

دختران و پسران فین با هم به رقابت پرداختند



مسابقات شطرنج دانش آموزان مقطع ابتدایی دوره اول و دوم دختر و پسر منطقه فین برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات شطرنج دانش آموزان ابتدایی دوره اول و دوم دختر و پسر منطقه فین، در سالن کانون شهید رضاپور فین با همکاری هیات شطرنج شهرستان بندرعباس و هیات شطرنج بخش فین برگزار شد.
مهدی تاجدینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه فین، ضمن تشکر از  بابک علیمرادی رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرعباس و خانم فرانک فکری نایب رئیس هیات شطرنج شهرستان بیان داشت : این مسابقات انتخابی تیم منطقه جهت حضور دانش آموزان در مسابقات قهرمانی استان بود که با حضور ۴۰ دانش آموز دختر و پسر ابتدایی از ۹ مدرسه در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در بخش دختران ، یسنا مهرشادی از آموزشگاه شهید بانوج دشت مارم موفق به کسب مقام اول شد. ملیکا نوشادی از آموزشگاه زینب کبری(س) رضوان و زهرا رجبی از آموزشگاه بنت الهدی صدر رضوان به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم  شدند.
تاجدینی افزود: در مسابقات پسران ، مسعود قنبری نسب از آموزشگاه بلال فین موفق به  عنوان اول شد .
آرمین موحد نیا  از آموزشگاه شهید جمعه پور رضوان و محمد علی برومند از آموزشگاه بلال فین موفق دوم و سوم شدند.  در پایان این دوره و در بخش دختران یسنا مهرشادی، ملیکا نوشادی، زهرا رجبی  یسرا بازیار  و نرگس رضایی و در بخش پسران مسعود قنبری نسب، آرمین موحد نیا ، محمد علی برومند ، پارسا مهرشادی و امیر محمد برونه ، جهت اعزام به مسابقات استانی انتخاب شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها