19 آذرماه، همزمان با هفته حمل‌ونقل؛

زنگ آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس شیراز نواخته می‌شود



معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از نواختن زنگ آغاز آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس کلان‌شهر شیراز خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «هادی شه دوست شیرازی»،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک از دغدغه‌های استاندار فارس و اعضای شورای ترافیک استان است، گفت: همزمان با هفته حمل‌ونقل و پیرو مصوبه شورای ترافیک و تأکید مقام عالی دولت در استان، برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در ۵٠٠ مدرسه مقطع ابتدایی شهر شیراز با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید علاوه بر فعالیت سه پارک ترافیکی، آموزش چهره به چهره نیز در مدارس ابتدایی انجام خواهد شد، تصریح کرد: از هفته آینده محتواهای آموزشی به زبان ساده و کاربردی از مفاهیم آموزشی فرهنگ و قوانین ترافیک با بهره‌گیری از مربیان باتجربه در مدارس به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

معاون شهردار شیراز آموزش به زبان شعر و هنر را از دیگر روش‌های آموزش به دانش‌آموزان عنوان و بیان کرد: آموزش به زبان شعر و هنر از طریق گروه‌های هنری با تجربه و آموزش‌دیده از هنرمندان شیرازی نیز در مدارس و پارک‌های ترافیک انجام خواهد شد.

شه‌دوست شیرازی گفت: تولید کلیپ‌های آموزشی ویژه فضای مجازی و برنامه‌های میدانی شامل کمپین و تئاترهای خیابانی نیز برای سایر اقشار پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها