هرمزگان، میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس



 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور و در ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه (س) این استان میزبان پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است.

 

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس هرمزگان که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: شهدای گمنام ۳۰ آذرماه وارد هرمزگان می شوند و بر روی دست های مردم در سراسر شهرستان های استان تشییع خواهند شد.

وی بیان کرد: پنج شهید گمنام پس از تشییع در سراسر استان در چهار شهرستان بندرعباس، میناب، جاسک و قشم خاکسپاری می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم در آیین تشییع و خاکسپاری شهدا، اظهار کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان با تشکیل ستادهای استقبال شهرستانی تمامی امکانات را به منظور استقبال شایسته از شهدای گمنام بسیج کنند.

کامرانی با ابراز اینکه ورود پیکر پاک شهدای گمنام، فضای هرمزگان را عطرآگین و معنوی می‌کند، خاطرنشان کرد: زمینه حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم‌های معنوی تشییع شهدای گمنام فراهم شود.

وی تجلیل و تکریم از جایگاه رفیع و والای شهدای گرانقدر را رسالت همگانی دانست و تصریح کرد: برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام یک کار فرهنگی و ارزشی بزرگ و فاخر است که نهایت تاثیرگذاری بر جامعه را خواهدداشت.

کامرانی گفت: امنیت، پیشرفت و شکوفایی کشور در سال های پیروزی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون رشادت های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن‌ها است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها