جانشین مدیر پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم خبر داد:

تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی



جانشین مدیر پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم گفت : شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است که در سال گذشته به دست رئیس جمهور افتتاح شد و نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور است.
  
 
به گزارش صبح ساحل، صمدی که در حاشیه نهمین جلسه هم‌اندیشی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکتهای پالایش نفت خصوصی در بندرعباس سخن می گفت با بیان اینکه مهمترین تولیدات پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربن افزود: اخیرا نیز شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم خبر از تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی داده بود که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است. 
وی در ادامه به خصوصیات منحصر به فرد این پالایشگاه و ساختارهای تولیدی آن به عنوان اولین پالایشگاه کشور که با خوراک نفت فوق سنگین کار می‌کند، اشاره داشت و سپس به کیفیت تولیدات و فرآورده های اولین مجموعه پالایشگاهی جزیره قشم که تماما به دست مهندسین ایرانی طراحی و ساخته شده است پرداخت.
گفتنی است در این رویداد دو روزه که به میزبانی شرکت نفت پالایش بندرعباس و همکاری شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم و شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد، رئیس روابط عمومی پالایش و پخش، رئیس روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت و روسای روابط عمومی شرکت های پالایشی بندرعباس، لاوان، ستاره خلیج فارس، آفتاب، خطوط لوله و مخابرات، لاوان، امام خمینی (ره) شازند، تهران، شیراز، آبادان، اصفهان و ... حضور داشتند. و حاضرین سپس از پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم، شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم بازدید کردند.
تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی
تولید قیر با گرید AH70 محصولی متناسب با بازار جهانی
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها