پیکر مطهر شهید گمنام در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس خاکسپاری شد



همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع پرشور مردم بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم (ص) این شهرستان خاکسپاری شد.

       

به گزارش صبح ساحل، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز سه‌شنبه در این مراسم اظهار کرد: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس همه دنیای خود را فدای انقلاب اسلامی و مردم کردند، به ویژه شهدای گمنام که همه وجود خود را در راه دین اسلام دادند و امروز همانند این شهید حتی نامشان هم گمنام است.

وی افزود: شهدا حاضر شدند جانشان فدا کنند اما دین پابرجا بماند، کسانی که می‌خواهند سفره‌ای را در مقابل دین مردم قرار دهند ولی شهدا که خیلی از آنها شاید فقیر یا صاحب چند فرزند بودند اما آنها را رها کردند که برای حفظ دین اسلام از جان خود گذشتند.

سردار سالاری با بیان اینکه شهدا با رفتن خود نشان دادند که برای حفظ دین، گاهی باید از جان و فرزند هم گذشت، بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در کنار خداباوری و دین داری، در وصیت‌نامه‌های خود بر پیشتیبانی از ولایت و حفظ حجاب تاکید فراوان کرده‌اند.

از چهارم دی ماه امسال مردم ولایتمدار استان هرمزگان میزبان پنج شهید گمنام هستند. طی این مدت مردمِ شهرها و روستاهای هرمزگان با حضور پرشور خود از این پنج شهید خوشنام دوران هشت سال دفاع مقدس به گرمی استقبال کردند و امروز پیکر یک شهید ۲۲ ساله عملیات بدر در شهرک پیامبراعظم بندرعباس با استقبال شورآفرین مردم تشییع و تدفین شد.

تاکنون سه شهید در استان هرمزگان خاکسپاری شده است، یکی دیگر از شهدای تازه تفحص شده در منطقه عملیاتی شلمچه، ۲۲ ساله بود که روز گذشته در پارک شهید گمنام شهر بندری درگهان جزیره قشم به خاک سپرده شد.

روز هشتم دی ماه نیز شهید ۱۹ و ۲۰ ساله در تک دشمن سال ۶۷ و شرق دجله، خاکسپاری شدند.

شهید ۱۸ ساله متعلق به عملیات بدر در شرق دجله نیز فردا چهارشنبه در شهرستان میناب تدفین خواهد شد.

این پنج شهید گمنام هشت ساله دفاع مقدس که در عملیات‌های بدر و تک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده‌اند از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها