باند فروشندگان غیر قانونی اراضی دولتی در هرمزگان دستگیر شد



باند فروشندگان غیر قانونی اراضی ملی و دولتی شناسایی و دستگیر شدند.

     

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز بیان داشت: مامورین پلیس آگاهی استان پس از کسب اطلاع واصله مبنی براینکه افرادی با استفاده از اسناد جعلی اقدام به فروش زمین هایی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان کرده اند موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بلافاصله با اخذ مجوز قضایی با هدایت عملیاتی رییس پلیس آگاهی استان با هدف جلوگیری از متواری شدن متهمان ضمن مسدود نمودن کلیه حساب آنان، در یک اقدام ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه آنان تعدادی اوراق واسناد جعل شده شامل برگ واگذاری اداره کل راه و شهرسازی کشف و ضبط کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی معترف شدند که با برگ واگذاری جعل شده زمین را به شخصی به هویت معلوم به مبلغ 36 میلیارد ریال فروخته و بین یکدیگر تقسیم کرده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها