بسیج ملی تغذیه از تاریخ ۲۷ دی ماه الی ۷ بهمن ماه؛

کارشناس تغذیه: حاصل پیشگیری و درمان چاقی فقط کاهش وزن نیست



مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: داشتن رژیم مفید و تغذیه سالم یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در سلامت بدن انسان است که بارعایت آن می توانید طول عمر را افزایش داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رویا اتحاد افزود: داشتن یک برنامه غذایی مناسب همیشه و در همه حال می تواند در بروز بسیاری از بیماری ها محافظت کند.

وی بیان کرد: بسیج ملی تغذیه بهانه ای است جهت فرهنگ سازی و حساس سازی و اطلاع رسانی مناسب جهت ترویج تغذیه سالم و توجه دادن مردم به این نکته است که برای حفظ سلامت خود نکات تغذیه را رعایت کنند.

مدیرگروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: بسیج ملی تغذیه از تاریخ ۲۷ دی ماه الی ۷ بهمن ماه با شعار حال خوب با وزن مناسب در استان هرمزگان نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  پیشگیری و کنترل چاقی امکان پذیر است اما باید در همه زمینه ها اقدام کرد. ما باید آگاهی را افزایش دهیم و دسترسی به اطلاعات مناسب را بهبود بخشیم تا از زندگی شادتر، طولانی تر و سالم تر برای همه در حال حاضر و در آینده پس از کووید-۱۹ اطمینان حاصل کنیم.

اتحاد بیان کرد: حاصل پیشگیری و درمان چاقی فقط کاهش وزن نیست، بلکه پیشگیری از بیماری های واگیر ازجمله بیمارهای قلبی عروقی، دیابت، فشارخون و سرطان‌ها است.

وی به لزوم همکاری تمامی سازمان ها و ادارات درامربرگزاری این برنامه تاکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها