ثبت‌نام اعتکاف دانشگاهیان سراسر کشور آغاز شد



با توجه به آغاز ماه مبارک رجب و ایام البیض و با تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان مبنی بر استفاده از این فرصت معنوی ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، «مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مراسم اعتکاف ایام البیض و بهره مندی از آن می فرمایند: امروز در دانشگاه‌های کشور، هزاران نفر از جوانان دانشجو، دختران و پسران در مساجد دانشگاه‌ها اعتکاف می‌کنند، سه روز عبادت می‌کنند، خلوت می‌کنند، با خدای خود ارتباط برقرار می‌کنند؛ مساجد بزرگ و مجامع بزرگ که جای خود دارد. اینها معنویت است. کشور ما اهل معنویت است. »

با توجه به آغاز ماه مبارک رجب و ایام البیض و با تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان مبنی بر استفاده از این فرصت معنوی ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان آغاز می‌گردد.

گفتنی است از جامعه دانشگاهی اساتید و دانشجویان و کارکنان دعوت به عمل می‌آید تا با بهره گیری از این فرصت معنوی در این برنامه حضور یابند.

علاقمندان جهت حضور در اعتکاف دانشگاهیان می‌توانند به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها