معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد:

خریداری ۴۵ دستگاه ون با اولویت استفاده افراد توان‌خواه



معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: خرید ۴۵ دستگان ون جدید برای توسعه خدمات‌دهی به شهروندان این کلانشهر با اولویت افراد توان‌خواه قطعی شده است که بر اساس برنامه در آینده نزدیک به این بخش اضافه خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی در نشست دبیرخانه مناسب‌سازی کلانشهر شیراز با بیان اینکه بیشترین یارانه پرداختی به مناطق کم برخوردار اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: باوجوداینکه سهم شهروندان در هر دو بخش بسیار ناچیز است اما در حوزه قطار شهری هنوز ظرفیت مسافر، کامل نشده است.

او افزود: از شهروندان تقاضا داریم سفرهای شخصی خود را مدیریت کرده و از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: شهرداری برای حمایت و تشویق شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل همگانی در کلانشهر شیراز برای اتوبوس ۸۰ و مترو ۹۰ درصد یارانه پرداخت می‌کند‌.

شه‌دوست شیرازی با اشاره به خدمات‌دهی ۵ دستگاه ون به افراد توان‌خواه در کلانشهر شیراز و تسهیل در استفاده این قشر از ناوگان اتوبوس‌رانی، بیان کرد: خرید ۴۵ دستگان ون جدید برای توسعه خدمات‌دهی به سایر شهروندان این کلانشهر با اولویت افراد توان‌خواه قطعی شده است که بر اساس برنامه در آینده نزدیک به این بخش اضافه خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها