در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت؛

ترمیم 500 منزل مسکونی محرومین رودان به همت فولاد کاوه جنوب کیش



آئین ترمیم و بازسازی 500 منزل مسکونی محرومین شهرستان رودان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و مسئولین شهرستان در حوزه علمیه حضرت ولیعصر شهرستان رودان برگزار شد.

  

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: توفیق خدمت رسانی از الطاف خداوند است که در بدو ورود مهندس حسینی به استان به ایشان و مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش اعطا شد. وی از تلاش‌های متولی حوزه علمیه رودان، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش و مسئولین محلی در موضوع محرومیت زدایی و توجه به نیازهای محرومین این شهرستان تشکر نمود.

عبادی زاده تشریح کرد:«با شروع فصل سرما و بارندگی بسیاری از خانه‌های این شهرستان، نیاز به  ترمیم و مرمت داشت و در دیداری که با مدیرعامل محترم این مجموعه داشتم موضوع با ایشان مطرح شد که به لطف خدا مورد استقبال ایشان قرار گرفت. لذا با انجام این عمل خیر از سوی این مجموعه انقلابی اندکی از دغدغه‌های نیازمندان در این فصل سرما، برطرف خواهد شد».

 کمک به محرومین از وظایف مجموعه فولاد کاوه است/ بازسازی 500 منزل مسکونی نیازمندان در رودان

سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه سبقه تاریخی مسئولیت های اجتماعی نزدیک به 7 دهه است که در دنیا رواج یافته گفت: « فرهنگ دینی ما بر پایه احسان و نیکی است و فرهنگ ۱۴۰۰ ساله دینی ما نشانگر توجه به کارهای نیک و خداپسندانه است.» وی همچنین تصریح کرد: کمک به محرومین از اولویت های مجموعه فولاد کاوه است و از این بابت هیچ منتی وجود ندارد. وی در ادامه افزود: در این راستا علاوه بر کارهای خوبی که در گذشته انجام شده، با دستور مقام معظم رهبری، عنایت ریاست محترم بنیاد مستضعفان و تخصیص بودجه خبرهای بسیارخوبی نیز در پیش است که انشالله در وقت خود از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین در جغین، زیارتعلی، بیکاء و بخش مرکزی شهرستان رودان شناسایی شده که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود. حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود، افزود: همواره تأکید ریاست محترم بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومین را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

سیدعباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش گفت: در فرهنگ دینی و قرآنی تأکید زیادی در خصوص حمایت از محرومین شده است؛ خدمت به محرومین جزو وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم. وی اذعان داشت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همواره به موضوع اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و ایفای نقش مؤثر در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار نگاه ویژه‌ای داشته و ارائه خدمت به محرومین تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا فرموده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها