راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

رشد 13 درصدی مجوز بارگیری‌های پایانه بار بندرعباس




 روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از رشد 13 درصدی در مجوز بارگیری‌های پایانه بار بندرعباس در آذرماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که مجموعه واحد کارت سلامت پایان بار بندرعباس در همین ماه بیش از 450 فقره کارت سلامت برای رانندگان صادر کرده است.


به گزارش صبح ساحل، روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از افزایش 15 درصدی تعداد نوبت‌های بارگیری و رشد 13 درصدی در صدور مجوز بارگیری‌های پایانه بار بندرعباس در آذرماه سال جاری خبر داد که مجموع مجوزها 46.536فقره عنوان شد.، همچنین روابط عمومی راهداری هرمزگان اعلام کرد: «مجموعه واحد کارت سلامت پایان بار بندرعباس در ماه آذر بیش از 450 فقره کارت سلامت برای رانندگان صادر کرده است و در همین ماه 63 مورد رأی در واحد شورای حل اختلاف پایان بار بندرعباس صادرشده که رشد نسبی نسبت به سال گذشته را دارد.

  

گفتنی است که بندرعباس بزرگ‌ترین بندر صادرات و واردات و تجارت کشور و محل تردد اکثر کامیون‌ها و فعالیت اغلب رانندگان کشور است. پایانه بار بندرعباس با مساحت 48 هکتار واقع در کیلومتر 5 جاده بندرعباس – سیرجان دارای 165 غرفه و 44 شرکت حمل‌ونقل فعال تعداد نیروی انسانی این پایانه بار 105 است. این مجموعه دارای پاساژ تجاری، درمانگاه، سالن ورزشی و خوابگاه رانندگان با ظرفیت 42 اتاق پایانه بار بندرعباس دارای مجموعه تعمیرگاهی شامل: کولرسازی – باطری‌سازی – مکانیکی – آپاراتی که همواره آماده خدمات‌رسانی به رانندگان محترم و مالکین وسائط نقلیه سنگین است.

  

   

سامیه طهورنیان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها