انبار لوازم خانگی قاچاق در شیراز کشف شد



فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: انبار احتکار لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شیراز کشف و پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «محمد احمدی»،فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار حجم زیادی از لوازم خانگی قاچاق پس از استعلام از سامانه جامع انبارها مشخص شد انبار فوق در این سامانه ثبت نشده است.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز ، با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان فارس، در بازدید از این انبار، حجم انبوهی از انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰میلیارد ریال کشف شد.


فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیرازگفت: این انبار مشمول قانون عدم اعلام موجودی کالا و مبارزه با احتکار، پنهان کردن و قاچاق کالا است و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شد.


وی با اشاره به اینکه هر فرد باید نقش خود را در خودکفایی کشور ایفا کند، گفت: قاچاق کالا در سال‌های اخیر موجب تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان فارس شده است و موجب اشتغال زدایی و خروج سرمایه از تولید و عدم رغبت به سرمایه گذاری می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها