معاون استاندار فارس اعلام کرد:

جذب سرمایه گذاری خارجی ٢ میلیون دلاری در لامرد در دستور کار است



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: طرح پروژه بزرگ مجتمع فروآلیاژ با پیش بینی اعتبار اولیه دو میلیون دلاری و اشتغال‌زایی ۲۸۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد انجام خواهد شد.

 

یه گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، محسن ربانی زاده در جلسه بررسی و امکان سنجی راه اندازی مجموعه صنعتی فروآلیاژ که با حضور هیئت سرمایه گذاری از کشورهای حوزه خلیج فارس در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی برگزار شد، گفت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، قطب انرژی و صنعتی جنوب کشور است و با شاخصه‌های نزدیکی به دریا و شرایط اقلیمی مطلوب، بهترین نقطه برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

به نقل از استانداری فارس، او اضافه کرد: استقرار مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان‌های جنوب استان در راستای تحقق سیاست اقتصاد دریا محور، راهکاری اساسی برای تقویت بنیه صنعتی کشور و رونق تولید و رفع معضل بیکاری به شمار می‌آید که در وضعیت کنونی کشور، منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس با تکیه بر دانش فنی و مهندسی دست اندارکاران و حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی توانسته منطقه ویژه را در ریل توسعه قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه باید عرصه و گستره لازم برای ورود سرمایه گذاران را به استان مهیا کنیم، تصریح کرد: تولید توام با سرمایه گذاری راهکاری اساسی در برون رفت از رکود تورمی است ،لذا نیاز امروز بخش اقتصاد سوق دادن سرمایه گذاری‌ها به سمت سرمایهگذاری های تولیدی و اشتغال زا با بهره گیری از ظرفیت بالقوه ژئوپولتیکی است.

ربانی‌زاده عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال زایی پایدار و رشد اقتصادی استان ضرورت دارد و با اجرای این پروژه که صرفه جویی ارزی فراوانی برای کشور در پی دارد، ۲۸۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها