جشنواره ماه عسل در کیش برگزار می‌شود/ جزیره، میزبان زوج‌های ۱۴۰۱



مشاور فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره در قالب جشنواره ماه عسل میزبان زوج های جوانی است که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده اند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سید علی رضا فاطمی روز دوشنبه در حاشیه رونمایی از ماه عسل کیش اظهار کرد: این جشنواره ویژه زوج های جوانی است که سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده اند تخفیفات جشنواره را در چهار بخش شامل زیر ۲۵ سال با مهریه های زیر ۱۴ یا ۱۱۰ سکه بهار آزادی و زیر ۳۰ سال با مهریه های زیر ۱۴ یا ۱۱۰ سکه بهار آزادی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید تا هشتم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ برای ثبت نام به آدرس الکترونیکی https://maheasal.kish.ir  مراجعه کنند افزود: تخفیفات در قالب تور از ۲۰ تا ۶۰ درصد در بخش های مختلف شامل بلیط رفت و برگشت، چهار روز اقامت در هتل، سفر به جزیره هندورابی، پکیج ماه عسل سافاری، تفریحات آبی و کشتی آکواریوم ارایه می شود.

فاطمی یادآور شد: زوج های زیر ۲۵ سال با مهریه زیر ۱۴ سکه بهار آزادی از ۶۰ درصد، زوج های زیر ۲۵ سال با مهریه زیر ۱۱۰ سکه بهار آزادی از ۵۰ درصد، زوج های زیر ۳۰ سال با مهریه زیر ۱۴ سکه بهار آزادی از ۳۰ درصد و زوج های زیر ۳۰ سال با مهریه زیر ۱۱۰ سکه بهار آزادی از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه زوج های ثبت نام کننده در سایت هشتم بهمن ماه در قالب قرعه کشی انتخاب می شوند افزود: این جشنواره در ۲ مرحله شامل بهمن ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲ و مرداد ۱۴۰۲ تا بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود که در مرحله اول یک هزار زوج در قالب تورهای مختلف به جزیره کیش سفر می کنند.

مشاور فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: همچنین زوج های شرکت کننده در این جشنواره اگر زیر ۲ سال صاحب فرزند شوند دوباره در یک تور با تخفیف ۵۰ درصدی به جزیره سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور اقشار گوناگون مردم در مناطق آزاد با هدف افزایش کمی و کیفی گردشگری خانواده از اولویت های جشنواره ماه عسل کیش است افزایش عدالت در دسترسی به امکانات گردشگری مناطق آزاد، حمایت از تشکیل و تحکیم و تعالی نهاد خانواده و ازدواج به موقع، توسعه گردشگری خانوادگی با رویکرد گسترش مشتریان وفادار، ارتقای سطح دانش و مهارت زوجین در زندگی مشترک از دیگر اهداف این جشنواره است.

جزیره کیش همواره یکی از نقاط گردشگر پذیر کشور بوده و همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران از اقصی نقاط ایران است و به واسطه آب و هوای گرم و مرطوب و همچنین ضوابط پذیرش مسافر، محل اقامت در آن یکی از الزامات سفر به این جزیره است.

هم اکنون این جزیره با ۳۰ نوع خدمت یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور بوده و چهارمین شهر پر مسافر غرب آسیا محسوب می شود و سالانه میزبان حدود ۲ میلیون مسافر از نقاط مختلف است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها