راه‌یابی آثار «مجمع طراحان گرافیک آفتاب» هرمزگان به پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر کشور



آثار هنرمندان «مجمع طراحان گرافیک آفتاب» استان هرمزگان به پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش کشوری راه یافت. 
 
به گزارش صبح ساحل، پنج اثر از هنرمندان هرمزگانی در رشته طراحی گرافیک در جشنواره پانزدهم فجر حضور دارد. بر این اساس سه اثر از «علی پیشدار»، یک اثر از «مهران پندار» و یک اثر از «فاطمه حسینی» به نمایشگاه تجسمی فجر راه یافته و اکران شدند.
پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز جمعه 7 بهمن با نمایش آثار منتخب هنرمندان به‌طور رسمی آغاز شد و تا 28  بهمن ماه ادامه دارد. آثار هنرمندان هرمزگانی به همراه سایر هنرمندان کشور همه روزه از ساعت 10 الی 18 در موسسه فرهنگی هنری صبا پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

این جشنواره هنری با نمایش آثار منتخب هنرمندان در بخش‌ طوبای زرین (رقابتی)، بخش ویژه با موضوع قله‌ها (رقابتی) و بخش تجسم هنر ویژه‌ی استان‌ها (غیر رقابتی) برگزار می‌شود.

موضوع جشنواره پانزدهم آزاد بوده است و در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، طراحی گرافیک، حجم (مجسمه، سـرامیک، چیدمان) نقاشی و نگارگری آثار ارزیابی شده است.

در دو بخش «طوبای زرین» و «قله‌ها» مجموعا ۴۴۰ اثر از ۲۷۴ هنرمند روی دیوار خواهد رفت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از آثار هنرمندان هرمزگانی و همچنین سایر هنرمندان کشور در این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه (به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه کنند. آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پنجم اسفندامسال برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها