شرایط رفت و آمد دریایی در محدوده سواحل هرمزگان مساعد است



رییس اداره هواشناسی قشم اعلام کرد: شرایط رفت و آمد دریایی در محدوده سواحل خلیج فارس در استان هرمزگان امروز (دوشنبه دهم بهمن ۱۴۰۱) مساعد است.

   

به گزارش صبح ساحل، محمد کاملی دیرستانی روز دوشنبه با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: در روز جاری وضعیت جوی و دریایی آرامی در استان هرمزگان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا در جزایر خلیج فارس با مه صبحگاهی و وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: دریا نسبتا آرام و شرایط رفت و آمد های دریایی در محدوده سواحل استان مساعد خواهد بود، گرچه توصیه می شود با توجه به مواج بودن مناطق شمالی و غربی خلیج فارس از رفت و آمد کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان خودداری شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: از لحاظ دمایی ضمن ماندگاری هوای سرد در شمال استان هرمزگان، در سایر مناطق روند افزایش نسبی دمای کمینه تا روزهای پایانی هفته جاری مورد انتظار است.

وی گفت: طی روزهای سه شنبه (یازدهم بهمن) و چهارشنبه (دوازدهم بهمن) در مناطق دریایی استان هرمزگان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا و در پاره ای نقاط غربی و شمالی استان و مناطق دریایی رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۱۱ درجه و ۸۹ درصد و شهر قشم را ۱۴ و ۸۲ درصد اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها