با هدف رفع نواقص صورت گرفت؛

بازدید معاون حمل و نقل هرمزگان از پایانه‌های بار و مسافر کیش



معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در بازدید از پایانه های بار و مسافر جزیره کیش گفت: توجه به مطالبات و خواسته های رانندگان در امور بارگیری، جابه جایی کالا، مسافر و ساماندهی شرکت های حمل و نقل از امور قابل پیگیری و رسیدگی است.
 
به گزارش صبح ساحل، پرویز کرمی در ادامه افزود: «طی این بازدیدها، نظارت بر چگونگی صدور و کنترل بارنامه نیز انجام پذیرفته و در کنار آن، صورت وضعیت مسافرها نیز بررسی شده است».
کرمی با بیان اینکه در پایان سال، حجم زیادی از مسافر و خودرو به پایانه‌های جزیره کیش وارد می‌شود گفت: «پیگیری مطالبات رانندگان، رفع نواقص امکانات خدمات دهی در پایان بار نظارت بر فرآیند حمل بار و مسافر از منطقه آزاد کیش، تسریع در حمل و نقل نظارت بر بخش مسافر با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی از امید اهداف بازدید از حمل و نقل پیش بوده است».
 این بازدیدها با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی و تکریم مسافرین در محل‌های ارائه خدمات حمل‌ونقلی به مسافران انجام می‌گردد.
گفتنی است که صابری رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان و دریساوی مسول دفتر نمایندگی جزیره کیش به همراه پرویز کرمی، معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با هدف هوشمندسازی حمل و نقل، توسعه و اقتصاد پایدار در جزیره کیش بازدید کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها