آغاز توزیع نفت سفید در بشاگرد



مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: به دنبال سرمای هوا و بارش برف، توزیع نفت سفید بدون نیاز به ثبت نام در سامانه صدف آغاز شده است.

  

به گزارش صبح ساحل، با کاهش دمای هوا در شهرستان بشاگرد و بارش برف در مناطقی از این شهرستان، یکی از نیازهای مردم بشاگرد تامین نفت سفید برای وسایل گرمایشی مانند بخاری و آبگرمکن است. مردم در شماری از مناطق شهرستان بشاگرد از توزیع نشدن نفت سفید گلایه دارند و شرکت پخش فراورده های نفتی نیز پیشتر برای توزیع نفت سفید قول مساعد داده بود.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان صبح امروز (۱۱ بهمن ماه) در تشریح این خبر، افزود: به دنبال سرمای هوا و بارش برف، توزیع نفت سفید بدون نیاز به ثبت نام در سامانه صدف آغاز شده است و تا کنون ۴۸ هزار لیتر نفت سفید در شهرستان بشاگرد توزیع شده است.

احمد سالاری فر خاطرنشان کرد: نمایندگی های توزیع نفت سفید در بخش گوهران نیز تعیین شده و سهمیه نفت سفید به این بخش نیز اختصاص داده شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان عنوان کرد: امسال در استان بیش از چهار میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر نفت سفید برای وسایل گرمایشی توزیع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها