همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت فولاد کاوه جنوب کیش



همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش؛ صبح روز جمعه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت امیر المونین علی (ع) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در شهر بندرعباس برگزار شد.

   

به گزارش صبح ساحل، در این همایش که از محل بلوار ساحلی، پشت فرمانداری بندرعباس آغاز و تا پارک غدیر زیر پرچم ادامه داشت. محمد سراج از مدیران فولاد کاوه جنوب کیش به نمایندگی از این شرکت، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، شهردار بندرعباس، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و دیگر مقامات استانی به همراه جمع کثیری از شهروندان حضور داشتند که بصورت زنده از شبکه سوم سیما برنامه صبح و نشاط و شبکه استانی مرکز خلیج فارس پخش شد.

محمدسراج با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام، ولادت امیر المومنین علی(ع) و روز پدر اظهار داشت: در این همایش ۴۴ دوچرخه، ۴۴ بسته ورزشی به شرکت کنندگان در این مراسم از طرف شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اهدا شد. سراج بیان داشت: هدف اصلی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از اجرای این همایش‌ پیاده روی خانوادگی، ایجاد نشاط در بین اقشار مختلف جامعه، سلامت خانواده‌ها و مشارکت خانواده ها در امر ورزش و سلامتی است. وی ادامه داد: این شرکت مفتخر است که یکی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و از همین رو در بحث مسئولیت های اجتماعی بیش از پیش به ایفای نقش خواهد پرداخت. وی افزود: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت برنامه ریزی شده بود که با شعار فولاد کاوه جنوب کیش حامی ورزش های همگانی برگزار شد.

سراج در پایان ضمن تقدیر از تمام عوامل اجرایی این مراسم از سایر ارگان ها و ادارات و نهاد هایی که در بحث اجرای این مراسم نقش داشتند تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت سایر شرکت ها برنامه های بیشتری در خصوص ایجاد نشاط در سطح جامعه انجام پذیرد. 

در این مراسم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش علاوه بر تقبل هزینه های مالی اجرا مراسم و جوایز، با برپایی ایستگاه های ثابت و سیار در مسیر بلوار ساحلی اقدام به توزیع 5 هزار بسته پذیرایی و 10 هزار بطری آب معدنی در میان مردم شریف بندرعباس، میهمانان و مسافرین نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها