عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری:

محدوده شهرداری منطقه ۵ از مناطق مطلوب جهت سرمایه‌گذاری است



عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری گفت: منطقه ٥ شیراز، یکی از مناطقی است که در حوزه سرمایه‌گذاری از مناطق مطلوب به شمار می‌رود و البته نیازمند توجه ویژه است.
 
به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، به‌مناسبت دهه فجر در دومین مرحله از برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شهرداری شیراز، ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۶۱.۲ میلیارد تومان ازجمله کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت در محدوده شهرداری منطقه ۵ با حضور استاندار فارس، فرماندار شیراز، شهردار شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

افسانه خواست‌خدایی عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری در این مراسم ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر بیان کرد: منطقه ۵ شیراز یکی از مناطق رو به توسعه و قطب ورزشی شهر شیراز محسوب می‌شود.

وی وجود سالن تیراندازی ساره جوانمردی، پیست موتورسواری  و … را بستری مناسب و کم نظیر در جنوب کشور برای جذب جوانان و ورزشکاران در این منطقه ذکر و عنوان کرد: منطقه ٥ شیراز، یکی از مناطقی است که در حوزه سرمایه‌گذاری از مناطق مطلوب به شمار می‌رود و البته نیازمند توجه ویژه است.

خواست‌خدایی همچنین با بیان اینکه منطقه ٥ کلانشهر شیراز، منطقه ای پر وسعت و بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است، گفت: شاهد حضور سرمایه گذاران موفق در حوزه تجاری در این منطقه هستیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر به همت شهرداری شیراز ١١٢ پروژه به افتتاح می رسد و یا کلنگ زنی آنها آغاز می شود که تعدادی از آن مربوط به منطقه ٥ است.

وی گفت: پروژه پیست موتورسواری که مدتها بود به دلیل عدم منابع کافی راکد مانده بود را از جمله پروژه هایی اعلام کرد که امروز با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره‌برداری رسید.

خواست‌خدایی با تاکید بر اینکه نیاز است بسته‌های سرمایه‌گذاری در اطراف این پیست مدنظر قرار گیرد، گفت: چندین پروژه ضروری امروز کلنگ زنی و افتتاح می شود که افتتاح لوله گذاری در شهرک شهید آیت الله دستغیب از جمله آنهاست.

عضو ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ٥ شهرداری در خاتمه اضافه کرد: با تلاش شهردار منطقه ۵، معاونت فنی و عمرانی و شهردار شیراز شاهد یک انقلاب عمرانی در منطقه ٥ شیراز هستیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها