آغاز مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان دختر کشور در هرمزگان



 سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی و فوتسال دانش‌آموزان دختر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه به میزبانی هرمزگان آغاز شد.

    

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه ۵۴ تیم دانش‌آموزی از هجدهم بهمن ماه پذیرش شدند، گفت: در این دوره از مسابقات در مجموع ۶۶۰ دانش آموز، مربی و سرپرست از سراسر کشور در این استان حضور دارند.

محمد قویدل افزود: ۵۰۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم در این دوره از مسابقات در ۲ رشته ورزشی دوومیدانی و فوتسال با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد در رشته فوتسال ۳۴۰ نفر از ۲۸ استان و در رشته دوومیدانی ۱۶۰ نفر از ۲۶ استان شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: مسابقات فوتسال دانش آموزان در سالن شهرک گاز و دانشگاه هرمزگان و رشته دوومیدانی در پیست دوومیدانی ورزشگاه خلیج فارس باهم رقابت می‌کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهار کرد: این مسابقات یادواره ۱۷۶ شهید دانش آموز هرمزگان و مدارس زینبیه و ثارالله میانه است که تا ۲۳ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

مسابقات قهرمانی پسران متوسطه دوم کشور نیز از روز دهم تا ۱۵ بهمن ماه جاری به میزبانی بندرعباس برگزار شد که در نهایت در رشته فوتسال هرمزگان اول شد و تیم های اصفهان دوم و بوشهر و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته دوومیدانی نیز تیم همدان برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم های تهران و گلستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها