امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ 

اکسیژن مایع بیمارستان‌های استان تامین می‌شود



شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای اهدای اکسیژن مایع به بیمارستان‌های استان منعقد کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، صبح امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین "محمد‌عبادی زاده" نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این تفاهم‌نامه به امضا رسید.

 

فولاد کاوه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی عمل کرده است

امام جمعه بندرعباس و نماینده‌ ولی فقیه در هرمزگان طی بازدید از دو بخش سایت احیا و فولادسازی شرکت فولاد کاوه در جمع کارکنان این شرکت اظهار‌ کرد: شما کارکنان دو جهاد را انجام می‌دهید؛ یک جهاد برای کشور و انقلاب و جهاد دوم برای رفاه خانواده است. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد پیش‌رو شعبان، از تلاش‌های کارگران و مدیرعامل شرکت فولاد کاوه قدردانی کرد و افزود: صنایع در تابستان با مشکل تامین برق مواجه هستند، از‌همین رو باید به کمک دولت بیایند و نیروگاه‌های اختصاصی خود را راه‌اندازی کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در این خصوص از جانب شرکت فولاد کاوه در حال انجام است، اظهار‌کرد: معیشت و رفاه پرسنل و جهادگران با در اولویت قرار گیرد چرا که توجه به معیشت کارکنان سبب افزایش انگیزه و تلاش آن‌ها و بالطبع افزایش بهره‌وری شرکت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه فولاد کاوه در بخش مسئولیت‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر‌ به خوبی عمل کرده است، اظهار کرد: کف‌گیر دشمن در تحریم‌ها به ته‌دیگ رسیده است. امروز روزی است که دشمنان صدای نفس‌های ما را در بالاترین قله‌های دانش می‌شنوند.

عبادی زاده گفت: فولاد جز صنایعی بسیار مهمی است از بسیاری کشورهای خاورمیانه جلو هستیم و در دنیا جایگاه خوبی داریم.

  

فولاد کاوه نماد اقتصاد مقاومتی است

"سید عباس حسینی"، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به دیدار اخیر اهالی صنعت با رهبر‌ انقلاب گفت: حضرت آقا در این دیدار بر رشد اقتصادی تاکید داشتند. 

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی در گرو رشد تولید است، افزود: باید بتوانیم در جهت ارتقا بهره‌روی تلاش کنیم. هرچند محدودیت‌های ما فراوان است. در حال حاضر قطع گاز صنایع مشکل اصلی ما است. در تابستان هم برق مشکل داریم؛ با این حال برای پیاده‌سازی تاکیدات رهبری تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اظهار کرد: تولید در این شرایط جهاد است و ان‌شالله جهاد گونه بتوانیم تولیدمان را افزایش دهیم که فزایش تولید، رشد اقتصادی را رقم خواهد زد.

حسینی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های اصلی توسعه در کشور رشد ناخالص ملی است،عنوان کرد: رشد ناخالص ملی نیز در گرو افزایش تولید است. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ۵ درصد از ارزش صادرات صنایع معدنی را به خود اختصاص داده است. ۲ درصد از صادرات کل صنایع غیرنفتی را به خود اختصاص داده است. 

وی با تاکید بر‌اینکه فولاد کاوه نماد اقتصاد مقاومتی است، افزود: این کارخانه در دهه نود آغاز دوران فشار‌ و تحریم افتتاح شد و در تحریم حداکثری به شکوفایی رسید. خدا را شاکر هستیم امروز هر دو خط تولید ما فعال است و ارز آوری برای کشور دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: توجه ما به نیروی انسانی مطابق فرمایشات و تاکیدات رهبری است. نیروی انسانی، سرمایه‌های اصلی این سازمان هستند و تمام تلاشمان این است که در راستای معنویات رهبری توجه ویژه‌ای به رفاهیات نیروی انسانی داشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه مجموعه فولاد کاوه در تلاش است الگوی خوبی در زمینه‌های مختلف باشد، افزود: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به مردم منطقه، تفاهم نامه همکاری با علوم پزشکی منعقد خواهد شد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور "غلامعلی جاودان" رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش امضا شد.

 

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها