مسئول بسیج سازندگی هرمزگان:

650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در استان اهدا می‌شود



مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند استان با رویکرد ازدواج آسان در مناطق کم برخوردار و محروم اهدا می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «یاسین باوقار»، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان صبح امروز گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به سبک ازدواج آسان با هدف افزایش جمعیت و جوان ماندن ایران قوی 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء می‌شود.

وی افزود: مراسم اهدای جهیزیه با حضور مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی در روز سه شنبه مورخه شانزدهم اسفند ماه 1401 در مرکز استان برگزار می شود و دستگیری از نیازمندان، ترویج ازدواج آسان و تلاش در راستای هدایت جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی از اهداف اجرای این طرح است.

به گفته باوقار، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با روحیه فداکاری و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و معسرین و نیازمندان  با نشاط و شور انقلابی تا پای جان و عاشقانه در میدان حضور دارند و تلاش های گسترده ای را در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی یکی از ارکان مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است و در این جهت تلاش های گسترده ای را انجام داده است و در محرومیت زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم به خوبی نقش آفرینی کرده است.

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان در پایان گفت: 650 زوج جوان با هدایای بسیج سازندگی زندگی خود را آغاز می‌کنند و این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایراقلام دیگر است که به زوجهای جوان نیازمند از قبل شناسایی شده اهدا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها