مراسم اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه در هرمزگان برگزار شد



مراسم اهداء ۶۵۰ سری جهیزیه و ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی با حمایت بسیج سازندگی هرمزگان برگزار شد.

 

ببه گزارش صبح ساحل، سرهنگ یاسین باوقار با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان استان اهدا شد، تصریح کرد: در این مراسم ۱۰۰ زوج جوان به صورت حضوری جهیزیه خود را دریافت کردند.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه امروز همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز به اقشار ضعیف و نیازمند اهدا شد، خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی دو میلیون تومان است.

سرهنگ باوقار با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز ۷۰۰ هزار بسته معیشتی و ۱۶۰۰ سری جهیزیه در استان توزیع شده است، اضافه کرد: با کمک نیروی دریایی سپاه و قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه تاکنون ۱۰ هزار و ۷۸۰ سری جهیزیه در استان تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج یکی از مقدس‌ترین و مهمترین قراردادهای بین جوانان است، عنوان کرد: ماموریت اصلی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، تامین و حفظ امنیت پایدار است و در کنار آن محرومیت زدایی یکی دیگر از وظایف سپاه است.

باوقار با اشاره به اینکه ازدواج آسان یکی از عرصه‌های محرومیت زدایی است، اظهار کرد: هدف از تهیه جهیزیه در درجه اول ازدواج آسان و در مرحله بعدی راه اندازی دوباره کارخانه‌های تولید لوازم خانگی است که غیر فعال شده اند.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه تمام جهیزیه‌های آماده شده از لوازم ایرانی است که با سفارش به کارخانه‌های غیر فعال تهیه شده است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۰۰ سری جهیزیه و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی در استان تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۵۱۰۰ سری جهیزیه تهیه و بین زوج‌های جوان توزیع شده است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیز یک و نیم میلیون بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها