شاخص کل بورس سبز پوش شد



شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۶۳۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد.

به گزارش صبح ساحل، شنبه (۱۳ خرداد) شاخص کل بورس با رشد ۱۸۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۲۲۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۶۳۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان رسید. «اخابر»، «وبملت» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «دانا»، «خودرو» و «وتجارت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۷۸۹ واحدی روی پله ۷۷۱ هزار و ۲۹۸ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۷۲ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با رشد ۱۸۸ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۸۱۳ واحدی ایستاد.


برترین گروه صنعتی بورس


امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۱۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس


سهام شرکت‌های وایران، ولغدیر، تکمبا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سپید، واعتبار و دانا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.


افزایش و کاهش قیمت در فرابورس


سهام شرکت‌های سدبیر، وکبهمن و حگهر بیشترین افزایش قیمت و سهام وپویا، اوان و لطیف بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.


برترین عرضه و تقاضا در بورس


بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.

  
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس


بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، عالیس و آوند بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

  
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس


نماد‌های وپارسا ۲، افران و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها وپارسا ۲، شستا و وتجارت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۱۴۴، ثبات، کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و ثبات بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها