مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

اعزام ۱۰۰۰ زائر از هرمزگان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ۱۰۰۰ زائر از استان هرمزگان در قالب ۲۰ دستگاه ناوگان مسافربری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

به گزارش صبح ساحل، «عباس شرفی»، مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با تایید این خبر، گفت: شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از هرمزگان با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در روز جمعه مورخ ۱۲ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.


شرفی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی لازم به منظور اعزام زائران به مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر جنوب استان صورت گرفته است.


وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای ایمنی، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر جنوب استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام جدی دارند.


این مقام مسئول از آمادگی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری و بهره گیری از عوامل راهداری در کنار نیروهای حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به زائرین و حضور مداوم و مستمر در سطح جاده های جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی با مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای آمادگی کامل در زمینه ارائه خدمات به زائرین انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها