زمان اعلام نتیجه نهایی آزمون ارشد علوم پزشکی مشخص شد



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتیجه نهایی لیست پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام و ثبت نام دانشجویان در اواخر شهریورماه لغایت هفته اول مهرماه انجام می شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت؛ دکتر محمد مهدی نوروز شمسی با بیان این مطلب که آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی طی روزهای  ۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، افزود: کلید اولیه آزمون در تاریخ ۷ لغایت ۱۱ خردادسال جاری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شد و داوطلبان در این بازه زمانی فرصت داشتند تا اعتراض خود را در سایت ثبت کنند.

وی عنوان کرد: کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم  پزشکی در ۲۸ خردادماه منتشر  ونتیجه اولیه کارنامه علمی شرکت کنندگان در نیمه دوم تیرماه اعلام می شود که داوطلبان می توانند همزمان با این تاریخ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر نوروز شمسی گفت: بیش از ۶۹ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ثبت کرده بودند که از این تعداد، ۴۸ هزار و ۴۴۶ نفر سرجلسه آزمون حاضر شدند.

 وی با اشاره به این مطلب که ۵۷ دفترچه برای ۹۰ رشته در آزمون کارشناسی ارشد، طراحی شده بود، افزود: نتیجه نهایی لیست پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام و ثبت نام دانشجویان در اواخر شهریورماه لغایت هفته اول مهرماه انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها