واکنش داور دربی ۱۰۱ به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها!



داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، اشکان خورشیدی داور داربی ۱۰۱ حواشی مختلفی را در این دیدار تجربه کرد. او که از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود، در پایان این دیدار تصویری از خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی‌ها بود و همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

خورشیدی نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان داخل زمین آمده بودند. بنده این موضوع را به داور چهارم و نماینده فدراسیون گوش‌زد کردم. با کمک این دوستان مربیان را به بیرون زمین هدایت کردیم.

داور داربی ۱۰۱ افزود: عسگری، آنالیزور پرسپولیس وارد زمین شد و بنده از داور خواستم به وی اخطار دهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد فرار کرده و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. آخر بازی به پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت که قصد قایم شدن داشته و من هم خنده‌ام گرفت. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نبوده و حتی در گزارش بازی هم اخطار مربی پرسپولیس ثبت شده است.

 

 

همچنین بعد از بازی تصاویری هم از حسن ظهیری، کمک داور دوم بازی منتشر شده که در حال عکس انداختن از جشن قهرمانی پرسپولیس است که افشاریان، رئیس کمیته داوران در واکنش به این مساله دستور رسیدگی داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها