زمان دیدار تیم ملی والیبال با فرانسه مشخص شد



تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف دارنده مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ خواهد رفت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلامی فدراسیون جهانی والیبال، هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از ۶ تا ۱۱ ژوئن برابر ۱۶ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

هفته نخست، اوتاوا – کانادا، گروه اول: (کانادا، کوبا، آمریکا، آلمان، آرژانتین، هلند، ایتالیا و برزیل)
هفته نخست، ناگویای – ژاپن، گروه دوم: (ژاپن، اسلوونی، فرانسه، لهستان، صربستان، چین، بلغارستان و ایران)

شاگردان بهروز عطایی که پس از سفری طولانی خود را به شهر ناگویای ژاپن رسانده‌اند امروز نخستین جلسه تمرینی‌شان را در این این شهر برگزار کردند و فردا صبح (یکشنبه ۱۴ خرداد) یک جلسه تمرین وزنه را پشت سر خواهند گذاشت و عصر فردا برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی بیشتر در دیداری تدارکاتی از ساعت ١٧ به وقت ژاپن (۱۱:۴۵ به وقت تهران) به مصاف فرانسه خواهند رفت.

لیست بازیکنان تیم ملی فرانسه برای هفته اول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

پاسورها: رافائل کوره، کلیان موتا پائس

سرعتی‌زن‌ها: مدریک هنری، داریل بولتور، کوئنتین جوفروی، سیمون روئریگ

پشت‌خط‌زن‌ها: تئو فائوره، لوکا باسیچ

قدرتی‌زن‌ها: کوین تیلیه، آنتوان پوترون، تیموتی کارل، هیلیر هنو

لیبروها: بنجامین دیز، لوکا رامون

این در حالی است که پیش از این مردان ایران که از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده‌ بودند، دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کردند که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست برای شاگردان عطایی بود.

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنان اعزامی به ژاپن برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپیست)، رضا قلی‌پور (پزشک)، و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها