دستگیری ۵۶ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در هرمزگان



 ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته ضمن شناسایی و دستگیری ۵۶ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر ، بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

       

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۵ خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز از حیث تهیه و توزیع مواد ، به مدت یک هفته با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، آلوده در سراسر استان اجرا شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: مأموران انتظامی استان دراجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف  ۱۴ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، مجموعا  یک تن  ۳۱۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح  با تلاش همه جانبه مأموران ، ۱۴ قاچاقچی و ۴۲ توزیع کننده مواد نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به شناسایی و جمع آوری ۲۳۳ معتاد متجاهر و بلامکان در این طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و بیان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق  سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر  و  تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها