خبرهای یادداشت

مقصر کمبود شیرخشک در بندرعباس چه کسی است؟
فرزندآوری یکی از موضوعاتی است که در چند دهه اخیر و به خصوص سال‌های اخیر به کرات به آن اشاره شده است به همین بهانه به چالش جدی کمبود شیرخشک  در بندرعباس می‌پردازم.
مراقب فتنه‌ی صهیونیستی باشیم
 حمله‌ی نیمه شب 25 فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی در عین شجاعانه بودن، مدبرانه و هوشمندانه هم بود چه آنکه به باور کارشناسان این دفاع مشروع، هم به لحاظ طراحی و هم اجرا، کاملا موفقیت‌آمیز بود. در این عملیات ضمن استفاده از روش‌ها وتاکتیک‌های مناسب نظامی، اهداف انتخابی هم کاملا هوشمندانه گزیده شده بود، این اهداف منزل مسکونی، مدرسه، بیمارستان یا مکان عمومی نبودند که اسرائیل بخواهد از این اقدام مظلوم‌‌‌‌‌‌‌نمایی کند بلکه پایگاه‌‌ها و اماکن نظامی دشمن بود که از قضا به شدت هم محافظت می‌شد.
عواقب حذف کارت سوخت جایگاه ها
وزیر نفت ۱۵ فروررین خبر داد که تا چند روز آینده همه کارت های موجود در جایگاه های سوخت جمع آوری شده و توزیع بنزبن فقط با کارت های سوخت شخصی میسر می گردد.به عبارت دیگر وزارت نفت به مردم گوشزد کردند که آنها همه ی بنزینی که هر ماه می توانند مصرف کنند فقط ۱۶۰ لیتر بنزبن شامل ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ توماتی و ۱۰۰ لیتر بنزین ۳۰۰۰ تومانی است و لا غیر و هموطنان باید ترددهای درون شهری و برون شهری خود را با این مقدار سهمیه ماهانه بنزبن مدیریت کنند.

بیشتر