مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبرداد :

فعالیت 360 واحد صنعتی در هرمزگان



 صبح ساحل-اقتصادی:مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: 360 واحد صنعتی در 18 شهرک و ناحیه صنعتی استان فعالیت می کنند.
بهمن غلامپور افزود: همچنین حدود 43 واحد صنعتی دیگر هرمزگان غیر فعال بوده که یا در تملک بانک های درآمده و یا اینکه به دلایل دیگری که بیشترین علت مسائل مالی است، توسط صاحبانشان غیر فعال هستند.وی با بیان اینکه تعداد 16 واحد از این واحدها به تملک بانک ها درآمده اند، ادامه داد: بیشتر این واحدها قبل از سال 90 تعطیل شده‌ اند که بیشترین تعداد واحدهای غیر فعال در شهرک های صنعتی شماره یک و 2 بندرعباس قرار دارند.
وی اضافه کرد: پیشنهاد سرمایه‌ گذاری در واحدهای غیر فعال به سرمایه گذارانی که برای ایجاد واحد صنعتی جدید مراجعه می ‌کنند برای فعال سازی مجدد واحدهای غیرفعال داده می شود. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان ابراز داشت: قرار داد ایجاد 900 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی هرمزگان منعقد شده است. غلامپور خاطر نشان کرد: یکی از ضعف‌های واحدهای صنعتی درهرمزگان مالکیت و مدیریت همزمان یک فرد بر واحدهای صنعتی است که واحدهای صنعتی به این نتیجه رسیده اند این 2 را از هم تفکیک کنند. وی افزود: مالکیت و مدیریت همزمان واحدهای صنعتی موجب می‌ شود مالک به اشتباه و برای صرفه جویی بسیاری از اقدام ها را انجام ندهد. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: تفاهم نامه ‌ای بین این شرکت و ایزوایکو برای ایجاد شهرک صنعتی صنایع دریایی در منطقه ویژه کشتی سازی منعقد شده است.
وی ابراز داشت: امید می رود کنلگ احداث این شهرک صنعتی در هفته دولت زده شود تا بتوان در دهه فجر زمین به واگذار کرد. غلامپور یادآور شد: زمینه اشتغال جوانان و همچنین تأمین نیازهای شرکت های کشتی سازی با این کار فراهم می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها