آرزو پاسلار:

کسب مقام قهرمانی «تایدواتر» در لیگ برتر از بهترین خاطراتم است



صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب آرزو پاسلار ازمربیان پرتلاش و از افتخارات ورزش استان در رشته قایقرانی است .

این مربی دلسوز در طی سال هایی که کار مربیگری را دنبال می کند  همواره به دنبال موفقیت شاگردانش بوده وهیچ گاه به دنبال نام ونشان برای خودش نبوده است. با آرزو پاسلار درروزهای پایانی سال 96 گفتگویی داشته‌ایم که پیش روی شماست.

 موفقیت هایی که درسال 96 داشته اید ؟

درسالی که در روزهای پایانی آن هستیم با تلاش های انجام شده توانستیم در مسابقات لیگ برتر در رشته قایقرانی آب های آرام مقام قهرمانی را درکشور با تیم بنادر وکشتیرانی کسب کنم. همچنین درمسابقات قهرمانی کشور در رشته قایقرانی آب‌های آرام باشگاههای کشور   با کسب 6 مدال طلا و2 نقره بعد ازتهران مقام نایب قهرمانی را به دست آوریم.از سوی فدراسیون قایقرانی به عنوان مربی تیم ملی زیر 23 سال برای حضور درمسابقات قهرمانی جهان درسال 97 ومسابقات آسیایی منصوب شدم که در حال برگزاری اردوهای آمادگی هستیم وباید بگویم سال 96 سال پرکاری بود واز کار خودم بسیار راضی هستم.

 درمسابقات دراگون بت درمالزی چه مقامی به دست آورید ؟

باشگاه آوش به نمایندگی کشورمان درمسابقات دراگون‌بت درکشور مالزی دربین 110 کشور شرکت کننده مقام چهارم را به دست آورد که این مقام بسیار راضی کننده بود.

 شاگردانت دراین سال چه مقام هایی به دست آوردند ؟

یکی از افتخارات بزرگی که در سال 96 ازسوی شاگردانم درمسابقات آسیایی چین به دست آمد کسب یک مدال طلا وسه نقره ویک برنز توسط هدیه کاظمی وکیانا کمال زاده بود. البته زحمات شبانه روزی بود که این دو قهرمان دراردوهای دراز مدت ازخود نشان دادند و توانستند این افتخارات را کسب کنند.

 در ورزش کردن وفعالیت مربیگری با خانواده وهمسرت مشکلی نداشته اید ؟

خانواده من هیچ وقت در راه ورزش جلو راهم را نگرفتند و راهم را سد نکردند و با همسرم ازهمان روزهای اول تعامل داشتم ودر زمینه پیشرفتم حمایتم کردند.

 به نظرات دیگران چگونه پاسخ می گویید؟

نظرات ورزشکاران ، مربیان همیشه برای من مهم وقابل احترام است و اگر نظری در رابطه با کار مربیگری من داشته باشند و درست باشد من هم احترام می گذرام و هم گوش می دهم و پاسخ لازم را را به آنها می دهم.

 تعطیلات نوروز هم برنامه ای دارید ؟

تعطیلات عید را معمولا با خانواده در بندرعباس هستیم و اگر فرصتی شد به سفر هم می رویم.

 کدام سنت نوروز را بیشتر می پسندید ؟

ارزشمندترین آیین نوروزی جمع شدن خانواده دور سفره هفت سین است که نوید زندگی نورا می دهد.

وخوردن سبزی پلو و ماهی شب عید سنتی است که خیلی آن را دوست دارم.

 چه برنامه ای برای سال 97 دارید؟

برای سال 97 تمام سعی وتلاشم توسعه باشگاه آوش در زمینه تخصصی کردن رشته آب های آرام به عنوان نخستین باشگاه ایران است و قدرتمند کردن پایگاه آب‌های آرام وتلاش برای قهرمانی درمسابقات لیگ برتر وقهرمانی آسیا وجهان وحضور شاگردانم هدیه کاظمی درمسابقات آسیایی جاکارتا درشهریور 97 واگر این اتفاق میمون رخ دهد افتخار بزرگی برای ورزش استان هرمزگان خواهد بود.

 چه آرزویی دارید؟

امیدوارم درسال 97 هیچ اتفاقی بدی برای مردم ایران نیفتد وسلامتی همه خانواده ها را از خدای بزرگ آرزومندم. وآرزو دارم که هدیه کاظمی نماینده استان درمسابقات آسیا جاکارتا یکی از سکوها را به دست آورد.

  بهترین خاطر ورزشی برایمان می گویید؟

کسب مقام قهرمانی باشگاه تایدواتر درمسابقات لیگ برتر از بهترین خاطرات  ورزشی من  درسال 96 بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها