رکوردشکنی‌فولادهرمزگان در فروردین 97



صبح ساحل ، سیاسی - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ازرکورد‌شکنی این شرکت در فروردین ۹۷ خبرداد.فرزاد ارزانی در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل گفت: فولاد هرمزگان موفق به کسب رکوردهای متعدد در ماه فروردین شد.

وی افزود : تولید آهن اسفنجی توسط مدول B به میزان ۷۷۸۶۰ تن با رکورد قبلی۷۶۹۶۱ تن در خرداد ماه ۹۲، تعداد ذوب تخلیه شده از کوره شماره یک به میزان ۵۷۴ ذوب با رکورد قبلی ۵۶۰ ذوب در دی ماه ۹۶، تعداد ذوب تخلیه شده از کوره شماره۲ به میزان ۵۸۲ ذوب با رکورد ۵۵۱ ذوب در دی ماه ۹۶، مجموع تعداد ذوب تخلیه شده از کوره‌ها به میزان ۱۱۵۶ ذوب با رکورد قبلی ۱۱۱۱ ذوب در دی ماه ۹۶از جمله دستاوردهای این مجموعه بوده است. 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان همچنین گفت : تعداد ذوب ریخته‌گری شده به میزان ۱۱۵۷ ذوب در این مجموعه با رکورد قبلی در این زمینه ۱۱۰۵ ذوب در دی ماه ۹۶، تولید اسلب ماهانه به میزان ۱۳۵۱۳۲ تن با رکورد قبلی۱۳۰۴۷۵ تن در دی ماه ۹۶ نیز جزو مواردی است که باعث شده تا فولاد هرمزگان بتواند گام‌های موثری در صنعت فولادسازی کشور بردارد.

ارزانی محصول نهایی فولاد هرمزگان را تولید تختال با ظرفیت 5/1  میلیون تن در سال عنوان و تصریح کرد: عریض‌ترین تختالی که در ایران تولید می‌شود مربوط به فولاد هرمزگان بوده که طول تختال تولیدی آن بین ۶ تا ۱۲ متر است.

وی با اشاره به سهم فولاد هرمزگان در چشم‌انداز فولاد کشور گفت: برنامه تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقه ویژه اقتصادی جدی است و باید واحدهای فولادسازی در کنار آب‌های آزاد ساخته شوند تا با تولید اقتصادی و سودآوری همراه باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها