درخواست پرویز پرستویی از سازمان محیط زیست هرمزگان پس از انتشار یک فیلم دلخراش



صبح ساحل ، اجتماعی - بازیگر سینمای ایران با انتشار فیلمی دلخراش در اینستاگرامش خواستار شناسایی شکارچیان یک قوچ و بره اش و پیگیری حقوقی آن توسط محیط زیست هرمزگان شد.

وی در این خصوص نوشته است: کشتار وحشیانه و انقراض گونه ای نادر از قوچ ایرانی و نشان دادن لاشه قوچ جوان به هم نوعش توسط شکارچیان بی رحم در استان هرمزگان، این قوچ زنده است و با سوراخ عمیقی که به دلیل اصابت گلوله شکارچیان در پشتش وجود دارد مورد شکنجه قرار می گیرد و در حالی که زنده است او را به زور به لاشه فرزندش نزدیک می کنند تا از نظر روحی هم شکنجه شود . بد نیست مسئولین آن استان این بیرحمان را شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار دهند.»

واکنش محیط زیست هرمزگان به پست اینستاگرامی پرویز پرستویی

اداره کل حفاظت محیط زیست نسبت به پست اینستاگرامی پرویز پرستویی واکنش نشان داد. در متن این جوابیه آمده است: احتراما به اطلاع عموم می رساند فیلمی در خصوص شکار غیرمجاز دوراس حیوان وحشی در استان هرمزگان در فضای مجازی (اینستاگرام ) توسط هنرمند کشورمان پرویزپرستویی منتشرشده است.

لازم به ذکر است فیلم مذکورمربوط به سالهای گذشته و در یکی از شهرستانهای استان هرمزگان اتفاق افتاده است که در همان زمان اقدامات قانونی ولازم  در این خصوص انجام شده است.

همچنین بعدازآن، یکی از این متخلفین طی سالهای اخیرنسبت به جلب حمایت ومشارکت جوامع محلی آن منطقه نسبت به حفظ حیات وحش و زیستگاه گونه ها اقدام کرد.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها