با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عملیات اجرایی مصلی امام علی (ع) در منطقه آزاد قشم آغاز شد



 صبح ساحل، شهرستانها _ همزمان با ایام محرم الحرام ، عملیات اجرایی مصلی بزرگ امام علی (ع) به همت سازمان منطقه آزاد قشم، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

مراسم کلنگ زنی پروژه مصلی بزرگ امام علی (ع) با اختصاص زمینی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم  به مساحت 10 هزار متر مربع در محدوده میدان حافظ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ، فرماندار ، امام جمعه شهرستان قشم  و جمعی از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی این جزیره برگزار شد. گفتنی است ، این پروژه با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم و دفتر امام جمعه شهرستان قشم تا پایان سال 92 بهره برداری خواهد رسید .

همچنین  در ادامه این مراسم ،  عملیات اجرایی دو پروژه فرهنگی نیز با حضور وزیر ارشاد در قشم آغاز شد .

 این گزارش حاکیست ، کلنگ عملیات اجرایی مسجد امام صادق (ع) در محدوده بوستان زیتون شهر قشم با فضایی به مساحت 600 متر مربع  زیر بنا و 250 متر مربع مختص فضای شبستان و قسمت های جانبی  به زمین خورد  و این پروژه با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث خواهد شد .

 کلنگ احداث مجموعه فرهنگی هنری خلیج فارس در  منطقه آزاد قشم به زمین خورد

عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی - هنری خلیج فارس به همت سازمان منطقه آزاد قشم ، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

براساس این گزارش ، حجت الاسلام علی ملانوری مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با اعلام این مطلب اظهار داشت : مراسم کلنگ زنی پروژه احداث مجموعه فرهنگی - هنری خلیج فارس با اختصاص زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در فضایی مجاور ساختمان مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد قشم با حضور وزیر ارشاد ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ، فرماندار ، امام جمعه شهرستان قشم  و جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی این جزیره برگزار شد .

وی ادامه داد : این پروژه با اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در 3 فاز  اجرا و تا پایان سال  92 به بهره برداری خواهد رسید .

ملانوری تصریح کرد : مجموعه فرهنگی و هنری خلیج فارس شامل بخشهای مجتمع فرهنگی ، کتابخانه ، باغ مجسمه هنری ، سایت اداری ، 2 محل ویژه اجرای نمایشهای خیابانی و تعزیه خوانی در 3 فاز احداث خواهد شد و فاز نخست این مجموعه که محل اجرای نمایشهای خیابانی و تعزیه خوانی است تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با تقدیر از رویکرد و دیدگاه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد در حوزه فرهنگ جزیره گفت : خوشبختانه حیدری پور در حوزه فرهنگ جزیره ، تلاشهای وافری نموده اند و تبدیل فضاهای مجاور ساختمان مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد قشم به سایت فرهنگی یکی از بهترین پیشنهادهای ایشان در راستای بسط و گسترش این حوزه است که با احداث این مجموعه در محدوده کتابخانه بزرگ خلیج فارس بزودی شاهد رشد و ترقی بیشتر فرهنگ جزیره خواهیم بود .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها