با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی هرمزگان

سارقان سریال های خودرو در بندرعباس به دام افتادند



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام:باند سریالی سارقان خودرو  در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند که از این باند 16 دستگاه خودرو  مسروقه ( نیسان و سواری) کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان دیروز در جمع خبرنگاران  با بیان این مطلب گفت: پلیس آگاهی هرمزگان از ماه ها قبل پس ازتشکیل پرونده های  سرقت خودروها در بندرعباس و در محدوده آن  ، اقدامات در خصوص  شناسایی و دستگیری  سارقان و کشف خودروهای مسروقه آغاز کردند.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد  ادامه داد: تا آنکه پلیس آگاهی مرکز استان  سرنخ های اعلام کرد به دست آورد و  با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و انهدام باند سریالی سارقان خودرو در استان شد.

دستگیری 13 سارق 

وی با بیان اینکه در این پرونده تاکنون 13سارق و مالخر اصلی شامل یک سارق(سرباند) و دو همدست سارق به همراه ۱۰ نفر مالخر، دستگیر شده اند افزود: سه نفر از اعضای این باند متواری هستند و تلاش پلیس برای دستگیری آنان همچنان ادامه دارد. 

شگرد سرقت 

سرهنگ بهدانی فرد  یادآور شد: سارقان در اعترافات خود به سرقت 35 دستگاه خودرو در مدت هشت ماه گذشته اشاره داشتند  که از این تعداد، 16 دستگاه خودروی نیسان و سواری تاکنون کشف شده است.

به گفته این مقام مسوول، شگرد سارقان که همگی بومی و سابقه دار هستند بدین ترتیب بود که  با استفاده از تاریکی هوا در شب، خودروهای پارک شده در کوچه ها، معابر و خیابان های بندرعباس و محدوده  را که فاقد سیستم ایمنی دزدگیر بودند را سرقت می کردند و در شهرهای میناب، جاسک و سیریک به افراد خلافکار دیگری می فروختند که از آنها برای جابجایی و قاچاق مواد مخدر، مشروبات الکلی و سوخت استفاده می کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها