مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال هرمزگان

«حیدری بلوکی» برای چهار سال دیگر رئیس باقی ماند



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی مجمع انتخاباتى هیات بسکتبال استان هرمزگان با حضور اعضای  مجمع برگزار شد و سید فاضل حیدری بلوکی برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات بسکتبال هرمزگان باقی ماند.

بعد از پایان دوره چهارساله سید فاضل حیدرى بلوکى رئیس هیات بسکتبال هرمزگان، انتخابات جدید این رشته ورزشى با حضور رامین طباطبایی  رئیس فدارسیون بسکتبال ، دانشور مدیرکل ورزش و جوانان ، اعضای مجمع و عماری بازرس فدراسیون بسکتبال  در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. 

علی آخوند سامانی ، فرشاد امیر شکاری ، حسین امیر تیموری ، سید فاضل حیدری بلوکی و محسن سالاری پنج  کاندید بودند که براى تصدى صندلى ریاست این هیات ورزشى نام نویسى کرده بودند که در پایان از بین این کاندیدها سید فاضل حیدری بلوکی با کسب ۱۴ رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات بسکتبال استان برای چهار سال دیگر انتخاب شد. 

در این مجمع علی آخوند سامانی یکی از کاندیدها حضور پیدا نکرد .فرشاد امیر شکاری از کاندیداتوری خودش انصراف داد و حسین امیر تیموری و محسن سالاری به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات مجمع را ترک کردند. 

 دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

در چینش اعضای مجمع دخیل نبوده ام 

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در مجمع هیات بسکتبال استان هرمزگان با بیان این مطلب که در چینش اعضای مجمع دخیل نبوده‌ام گفت: در تمامی مجمع ها دخالتی نداشته ام و در این مجمع هم در چینش اعضا و یا کاندید شدن افراد دخالتی نکرده ام چون اعتقاد دارم هرکس که لیاقت دارد و مورد قبول جامعه ورزش باشد باید ریاست هیات را به دست بگیرد. 

وی در پاسخ به اعتراض دو نفر از کاندید های ریاست هیات بسکتبال که به چینش اعضا معترض بودند هم گفت : از شما خواستم که بیاید و دلایل اعتراض خود را بیان کنید اما این کار را نکردید و ما هم طبق قانون عمل کرده ایم  زیرا به کار خود و همکارانم ایمان کامل دارم. 

  رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال :

 هرمزگان در بسکتبال حرف های زیادی دارد 

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که بسکتبال هرمزگان یکی از فعال‌ترین هیات های ما در سطح کشور می باشد گفت: بنده از زمانی که به فدراسیون بسکتبال آمده ام شاهد عملکرد خوب هیات بسکتبال استان هرمزگان هستم و قهرمانی تیم شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور و راه یابی این تیم به لیگ یک و همچنین داشتن چندین بازیکن در تیم ملی گواه این حرف من می باشد. 

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت : رای قاطع حیدری بلوکی برای ریاست هیات نشان دهنده این است  که ایشان مورد اعتماد جامعه بسکتبال استان است واین کار ایشان را برای کار در هیات بیشتر   می کند  اما با شناختی که از ایشان دارم یقینا ایشان موفق خواهند بود. وی از مدیرکل ورزش و جوانان خواست تا از بسکتبال  هرمزگان حمایت بیشتر ی بکند تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی باشیم . طباطبایی همچنین از هیات بسکتبال استان خواست که به بسکتبال بانوان اهمیت بیشتری بدهند زیرا اعتقاد ما این است که بسکتبال بانوان هرمزگان می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد وهم اکنون عسل محسنی از هرمزگان در اردوی تیم ملی حضور دارند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها