سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد

هرمزگان یکی از مقاصد مهم گردشگران در تعطیلات زمستانی



صبح ساحل ، اجتماعی - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: هرمزگان یکی از مقاصد مهم مسافران و گردشگران در تعطیلات زمستانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری در نشست تخصصی با فعالین گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانه  گفت: صنعت گردشگری در اقتصاد جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و سبب رونق اقتصادی جامعه می‌شود و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به جایگاه اصلی در حوزه گردشگری دست یابیم و پتانسیل های گردشگری هرمزگان را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه برای تعطیلات زمستانی برنامه هایی پیش بینی شده تا بتوان گردشگران بیشتری را به استان جذب کرد، افزود: جشنواره میراث ناملموس، برگزاری جشنواره های موسیقی، تورهای تخصصی علمی، تورهای دریایی، برگزاری ورزشهای هوایی ـ دریایی و … از مهمترین برنامه های این اداره کل می باشد.

مختاری با بیان اینکه تعطیلات زمستانی می تواند اوج گردشگری در استان ایجاد کند، افزود: با تمام قوا برای جذب گردشگر تلاش می کنیم و بر همین اساس تیم نظارتی منسجمی از سوی اداره کل تشکیل خواهد شد و بازرسی و نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری استان تشدید می شود.سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و همفکری و ارائه راهکاری های مناسب از سوی فعالین حوزه گردشگری و فراهم آوردن تسهیلات، می توان زمینه خدمت رسانی مطلوب و موجبات رضایتمندی گردشگران را فراهم آورد.

اشکان مختاری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در پایان فعالین حوزه گردشگری در خصوص مشکلات و راهکارهای موجود طرح تعطیلات زمستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها