آموزش بیش از ۸ هزار کارآموز در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای هرمزگان



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان از آموزش بیش از ۸ هزار کارآموز در کارگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای هرمزگان در سال جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، اسماء کریمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸ هزار کارآموز در کارگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای استان آموزش دیدند.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت مراکز فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان در مراکز دولتی و آزاد تا آخر تابستان برپا است.مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان اضافه کرد: رشته‌های خیاطی، صنایع‌دستی، طلا و جواهرسازی، صنایع پوشاک، جوشکاری، معرق‌کاری، منبت‌کاری، تعمیر لوازم سردکننده، کابینت سازی، برق صنعتی، لوله‌کشی و تعمیر خودرو‌های بنزینی از جمله رشته‌هایی است که در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.

کریمی بیان کرد: بیش از دویست رشته در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود که خیاطی، گلدوزی، مکانیک، برق، جوشکاری، کابینت سازی، تعمیرات رایانه، تصویربرداری و عکاسی از رشته‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به بیش از ۲۸ هزار نفر در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای در استان آموزش داده شد، عنوان کرد: یک‌صد و ۶۷ مرکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای در هرمزگان فعالیت می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها