رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

اعتماد به نیروهای بومی نتیجه می‌دهد



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم امسال شاهد موفقیت تیم شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ دسته دوم کشور باشیم که این مهم نیاز به توجه جدی و برنامه‌ریزی هدف‌دار دارد.

احمد مرادی افزود: ورزش همواره سبب ایجاد شورونشاط اجتماعی در جامعه بوده و هست و همان‌طور که شاهد بودیم حضور پرشور هواداران در حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گواه این موضوع است.

وی با بیان این که مهم‌ترین نکته در حمایت از این دو تیم و مقبولیتش در جامعه اتکا به نیروهای بومی و اعتماد به آن‌ها است، اضافه کرد: تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس نشان داده‌اند که اگر به نیروهای بومی اعتماد شود به‌طور حتم می‌توان شاهد موفقیت بود همان‌طور که نتایج این دو تیم نشان‌دهنده این موضوع است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این که اکنون دیگر چشم امید تمامی فوتبال دوستان هرمزگانی به تیم شهرداری بندرعباس در چمن سبز است، خاطرنشان کرد: بنده همواره موافق با حضور متعدد تیم‌های ورزشی در سطح استان بوده‌ام و اینکه اکنون تنها شهرداری بندرعباس در این زمینه حضور دارد، نشان‌دهنده ضعف متولیان ورزش است زیرا هرمزگان از سایر استان‌های جنوبی چیزی کمتر ندارد که شاهد باشیم خوزستان چهار نماینده لیگ برتری داشته باشد اما هرمزگان تنها به یک سهمیه در لیگ دسته دوم فوتبال بسنده کند.

مرادی با بیان این که چشم امید هواداران در این فصل به تیم شهرداری بندرعباس و موفقیتش در لیگ دسته دوم است، اظهار کرد: هواداران انتظارشان از تیم شهرداری بالاتر از حضور در لیگ دسته دوم است و نیاز با یک برنامه‌ریزی هدفمند شاهد بسته شدن تیمی جهت صعود به لیگ دسته اول باشیم.

وی ادامه داد: این مهم با اعتماد به نیروهای بومی در کادرفنی و بازیکنان به‌طور حتم میسر می‌شود همان‌طور که در سایر رشته‌ها و تیم‌ها شاهد این موضوع هستیم.

مرادی با بیان این که به‌طور حتم نیاز به بازیکنان کیفیت بالا احساس می‌شود اما باید این مهم در شرایطی باشد که از ظرفیت‌های بومی به‌خوبی بهره گرفته شود و تنها نقاط ضعفمان با بازیکنان باکیفیت پر کنیم.

احمد مرادی عضو فراکسیون ورزش مجلس و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان با تأکید بر این که در این شرایط باید حواسمان باشد که نقش دلالان در کنار فوتبال نیز خطرناک است، تصریح کرد: انتظارمان از مجموعه شهرداری و شورای شهر حمایت قاطع از تیم فوتبال و پرهیز از اعتماد به افرادی است که تنها نگاهشان سودجویی شخصی است که در این راه به‌طور حتم همراهی مسئولان استانی برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس مهم و حیاتی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها