از سوی وزیر ارشاد صورت گرفت؛

«همایون امیرزاده» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارشاد شد



صبح ساحل ، هنری - همایون امیرزاده که تا پیش از این در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور محسن جوادی «معاون فرهنگی» این وزارتخانه مشغول به کار بود با حکم وزیر ارشاد مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه شد.

همایون امیرزاده با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی به تغییرات در ارشاد اشاره کرده و از این موضوع خبرداده بود که این مسئله امروز تائید شد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به همایون امیرزاده آمده است:«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره گیری از تمام ابزارهای رسانه ای، تبلیغاتی و ظرفیت های موجود، ضمن تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هماهنگی و همدلی معاونت ها و سازمان های تابعه در انعکاس خدمات و برقراری ارتباطات کوشا باشید.

از خداوند متعال دوام توفیق جناب عالی را مسألت می نمایم.»امیرزاده از جمله مدیران و مشاوران فعلی ارشاد است که سال‌هاست با این وزارتخانه همکار بوده و از دولت دهم به عنوان مشاور وارد ساختمان بهارستان شده است.

او که 20 دی ماه 91 با حکم علی اسماعیلی، سرپرست وقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی مسئولیت گرفت، تاکنون برخی وظایف اجرایی و نظارتی را در وزارتخانه عهده‌دار بوده است.

رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب تهران و ... از جمله این مسئولیت‌هاست.

او که پیش از این، چند سالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هم بود، از جمله مدیران اجرایی است که در دولت‌های مختلف توانست در ارشاد و ساختمان خیابان کمال‌الملک بماند.

در کارنامه‌ امیرزاده، فعالیت در عرصه خبرنگاری و مدیریت رسانه نیز دیده می‌شود.

در حال حاضر روابط عمومی وزارت ارشاد پس از رفتن مهرداد آگاهی به اتریش و پذیرش مسئولیت جدید به عنوان رایزن فرهنگی، با سرپرست اداره می‌شود.

اما امیرزاده از این پس مدیر کل این وزارتخانه خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها