برای نخستین بار طرح مهم پتروشیمی تولید اتلین گلایکون در هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: طرح مهم پتروشیمی تولید اتلین گلایکون از گاز طبیعی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای نخستین بار در هرمزگان اجرا خواهد شد.

ایرج حیدری در نشست هماهنگی جهت تسریع در راه اندازی طرح مهم پتروشیمی تولید اتلین گلایکون از گاز طبیعی  عنوان کرد: طرح تولیدی اتلین گلایکون از گاز طبیعی برای نخستین بار در استان هرمزگان در محل شهرک صنعتی خلیج فارس واقع در غرب بندرعباس  با سرمایه گذاری بخش خصوصی  از اوایل سال 98 عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط استان هرمزگان و برخورداری از منابع غنی نفت و گاز توسعه فعالیت ها در حوزه پتروشیمی بیش از پیش ضروری است.حیدری خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان اعم از برق منطقه ای ، گاز ، آب ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان زیرساخت های مورد نیاز جهت تسریع در احداث این طرح مهم پتروشیمی استان را ایجاد كنند و مدیران دفاتر اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری به صورت جدی این طرح مهم پتروشیمی را تا رسیدن به نتیحه نهایی پیگیری نمایند.

وی بیان داشت: طرح مهم پتروشیمی تولید اتلین ازگاز طبیعی از فرآورده های مرتبط با پتروشیمی از طرح های مهم سرمایه گذاری استان است که توسط بخش خصوصی از اوایل سال 98 عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها