استاندار هرمزگان:

شرایط فعلی بهترین زمان برای جذب گردشگران خارجی است



صبح ساحل  ، سیاسی - استاندار هرمزگان به شرایط توریستی سواحل و جزایر منطقه اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی فعلی بهترین زمان برای جذب گردشگر است و از این فرصت بوجود آمده میتوان بیشتر از درآمد حاصل از فروش نفت ارزآوری کرد.

 فریدون همتی استاندار هرمزگان در اولین نکوداشت ملی پیشکسوتان جهاد و مقاومت هرمزگان در دفاع مقدس که در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، گفت: 2 هدف مهم در دوران دفاع مقدس در کنار هم قرار گرفتند و یکی از آنها دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از ناموس و انقلاب بود و هدف دوم و مهم تری که روح و جان به هدف اول داد آزادسازی راه کربلا بود که انقلاب ما را به هدف کربلا متصل کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی وظیفه تبلیغات و اطلاع رسانی صحنه های زیبا و آرمانی آن دوران را برعهده داشته است، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با عشق و شهامت به دشمن حمله می کردند و تفاوت اهداف در دو سوی پیکار مشهود بود.

وی با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی با تمام دنیا در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، اظهار کرد: در آن دوران از تمام سنین و از همه این کشور پهناور به جنوب و غرب کشور آمدند و در برابر استکبار جهانی و رژیم بعث عراق ایستادگی کردند.

همتی با اشاره به اینکه به نقطه ای رسیده ایم که میتوانیم از تمامی ملل اسلامی در برابر ظلم دفاع کنیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروزه در منطقه تعیین کننده است و و در دفاع از ملت سوریه و حرم و ارزش های اسلام و ملت فلسطین این مسئاله مشهود است.

عالی ترین مقام دولتی در استان هرمزگان با بیان اینکه مردم ایران هرگاه در سختی قرار گیرند با تلاش و پشتکار به دستاوردهای بزرگی دست خواهند یافت، عنوان کرد: باید با افزایش تولید و ایجاد اشتغال، روند صادرات در کشور گسترش یابد.

وی، ادامه داد: در تولید محصولات کشاورزی نظیر گندم که وابستگی به دیگران داشتیم اکنون به خودکفایی دست یافته ایم.

استاندار هرمزگان به شرایط توریستی سواحل و جزایر منطقه اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی فعلی بهترین زمان برای جذب گردشگر است و از این فرصت بوجود آمده میتوان بیشتر از درآمد حاصل از فروش نفت ارزآوری کرد.

وی، با بیان این مطلب که کسی که در سنگر دفاع از انقلاب است به هیچ وجه بازنشسته نمی شود، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نظیر شهید تختی نژادها نشان داند که شبیخون فرهنگی دشمن برای این ملت کارساز نبوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها