معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان :

بهبود زیستی در مدارس شبانه روزی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش است



صبح ساحل ، اجتماعی - گردهمایی توجیهی طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی برای مدیران مدارس متوسطه  با حضور دادی زاده معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، رخ سفید مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک برگزار گردید .

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان جاسک،دادی زاده معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان عنوان نمود :  برخی تنگناها از جمله زیرساخت های منطقه و پراکندگی روستاها تاثیر مستقیمی در چالش های آموزش و پرورش دارد لذا سعی و تلاش ما ایجاد مراکز آموزشی است تا کیفیت آموزشی افزایش یابد .

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان داشت حدود 3 سال است برای آموزش نیروهای انسانی خود با برنامه ای مدون در حال حرکت هستیم و امید است نرخ پوشش و گذر تحصیلی دانش آموزان جاسکی با وجود بعد جغرافیایی منطقه و صعب العبور بودن  روستاها با  همت جمعی افزایش یابد .

دادی زاده از  اهدای تجهیزات  آموزشی  به هنرستان ها  خبر داد و افزود  :  در  ابتدای سال تحصیلی شاهد توزیع حدود 30 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده مورد نیاز پایه دوازدهم در هفته آینده خواهیم بود .

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : با استقرار پایه دوازدهم 1900 نفر کمبود نیروی انسانی به واسطه کمبود های سال گذشته افزوده می گردد  و در همین راستا با کاهش تراز علمی دانش آموزان در آزمون سراسری از 6500 به 6000 جهت افزایش جذب دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان هستیم .

عیسی رخ سفید مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن محرم ، دوری از سنت نبوی ، فساد خواص ، دوری از قرآن و عدم توجه به شان نزول آیات  و بی بصیرتی در خصوص خاندان عصمت و طهارت  تعدادی از علل واقعه کربلا خواند و افزود : برای رسیدن به بهار تعلیم ، تربیت و دانش باید از همه ظرفیت ها استفاده بهینه نمود تا فضای مدارس پر از شادی و آرامش شود .

رخ سفید با تاکید بر توجه ویژه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید با تلاشی مضاعف مقدمات سال تحصیلی جدید را آماده کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی مدارس این شهرستان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک با اشاره برنامه ششم توسعه گفت: ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس  دستور العمل های موجود و ارسالی از سوی وزارت متبوع و اداره کل است و مدیران مدارس نیز بر اساس همین دستورالعمل ها اقدام به ثبت نام از دانش آموزان نمایند و رضایت خاطر اولیاء از مهم ترین اهداف می باشد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها