رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد:

راه اندازی 39 واحد صنعتی در هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 39 واحد صنعتی راه اندازی شد.

خلیل قاسمی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون  39  واحد صنعتی راه اندازی شده اند که سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر 193 هزار و 87 میلیارد ریال  می باشد.

وی تصریح کرد : با راه اندازی این واحدها در استان ، زمینه اشتغال برای بیش از سه هزار نفر فراهم شده است.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، در ادامه با اشاره به میزان صدور جوازهای تاسیس صادره در این مدت یادآور شد : تعداد 197 فقره جواز تاسیس صادر شده است که سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها بالغ بر42 هزار و 537 میلیارد ریال پیش بینی شده است.وی عنوان کرد : پیش بینی می شود اشتغالزایی ایجاد شده در صورت راه اندازی این واحدها بالغ بر پنج هزار و پانصد  نفر باشد.

آغاز توزیع برنج خارجی احتکار شده 

از امروز در هرمزگان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : توزیع هزار و ۶۱۰ تن برنج خارجی احتکار شده در مراکز عرضه کالا در هرمزگان آغاز شد.

خلیل قاسمی افزود: این برنج‌های خارجی احتکار شده مرداد امسال از ۷۰ کانتینر کشف شده بود.

وی ادامه داد: این برنج‌ها با قیمت مصوب ۷۵ هزار تومان برای هر کیسه ۱۰ کیلویی عرضه می‌شود.وی گفت: امسال ۱۳ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در هرمزگان کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها