واکنش نماینده مردم بندرعباس به اظهارات نماینده اصفهان



صبح ساحل ، سیاسی - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال حق هر نماینده‌ای است اما ای‌کاش نماینده‌ای که سوال خود را مطرح می‌کند اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد و سپس به طرح سوال بپردازد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا،در خصوص طرح سوال نماینده اصفهان در خصوص تغییرات هیئت‌مدیره پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، افزود: سوال حق هر نماینده‌ای است اما ای‌کاش نماینده‌ای که سوال خود را مطرح می‌کند اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد و سپس به طرح سوال بپردازد.

وی با بیان اینکه پس از طرح سوال نماینده اصفهان، بنده به رئیس و اعضای کمیسیون انرژی اعلام کردم که نفت ستاره خلیج‌فارس از زمان تصدی صادق‌آبادی(مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) و دادور(مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس) توانسته در مسیر توسعه فازهای خود پیش رود، تصریح کرد: به‌واقع از زمان حضور این دو مدیر شاهد پیشرفت عظیم در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده‌ایم.

مرادی با اشاره به اینکه در زمان مدیریت امامی پروژه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که از سال 85 راکد مانده بود به شکل کلی از حرکت روبه‌جلو بازماند، اضافه کرد: مدیران، کارکنان و کارگران پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به‌واقع از عملکرد امامی در تصدی این پالایشگاه ناراضی بودند اما از زمان حضور دادور شاهد رضایت تمامی عوامل این مجتمع نفتی و پیشرفت روزافزون پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگرانی برخی از افراد شاید در واریز مالیات این مجتمع در بندرعباس است، اظهار کرد: طبق قانون باید پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس مالیات خود را در بندرعباس پرداخت کند و از زمان حضور دادور تمامی دفاتر و 300 نیروی ساکن در تهران این پالایشگاه به شهر بندرعباس منتقل شد، که قابل‌تحسین است که این مجتمع به مسئولیت‌های اجتماعی خود واقف است و از وزارت نفت به‌واسطه این اقدام ارزنده‌اش جای تشکر دارد.

مرادی با اشاره به اینکه طبق صحبت‌های صورت گرفته روند استفاده از نیروهای بومی در این پالایشگاه رو به افزایش است، اظهار کرد: حضور نیروهای بومی در هیئت‌مدیره این پالایشگاه نشان از حسن اعتماد و توجه وزارت نفت به نیروهای بومی است که در آینده امیدواریم این روند افزایش یابد.

وی با بیان اینکه نباید مبنای تصمیم‌گیری نماینده مجلس اطلاعات اشتباه برخی افراد باشد، خاطرنشان کرد: بهتر بود آقای سالک از بنده یا سایر نمایندگان مطلع از موضوع مشورت کرده و سپس در صورت عدم قانع شدن به طرح سوال می‌پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها