مدیرعامل جدید شرکت گاز هرمزگان منصوب شد



صبح ساحل ، اقتصادی - سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با صدور حکمی، فواد حمزوی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان هرمزگان منصوب کرد.

در حکم سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خطاب به ایشان آمده است:« نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت گاز استان هرمزگان منصوب می شوید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام مسوولیت های محوله با بهره گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

فرصت را مغتنم شمرده و از خدمات و زحمات شایسته، جناب آقای پروین در مدت زمان تصدی تشکر و قدردانی می نماید.»گفتنی است فواد حمزوی از سال 1383 در شرکت ملی گاز ایران به صورت رسمی استخدام شد و در منطقه شش عملیات انتقال گاز در سمت های مهندس آزمايش خطوط لوله، مهندس كنترل خوردگي و حفاظت از زنگ، مهندس كنترل عمليات انتقال گاز و رييس امور هماهنگي و نظارت بر انتقال گاز مشغول به فعالیت شد.

از سوابق اجرایی مهندس حمزوی در شرکت گاز استان هرمزگان از سال 1393 می توان به سمت های، رییس اجرای طرح¬ها ، معاون مهندسی و اجرای طرح¬ها و  عضو اصلی هیئت مدیره شرکت گاز استان هرمزگان اشاره کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها