نماینده مردم هرمزگان:

بنای استاندار در انتصابات مدیران مشورت با مجمع نمایندگان است



صبح ساحل ، سیاسی - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار هرمزگان هم بنایش بر این است که با مجمع نمایندگان استان مشورت و در حرکتی هم‌افزا این موضوع را پیگیری کنند.

محمد آشوری در گفت‌وگو با ایسنا،در خصوص عملکرد مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس در انتصاب مدیران استان اظهار کرد: طبیعی است که نمایندگان در ارتباط با انتصاب مدیران و در انتخاب مدیرانی که بتوانند خدمت کنند احساس مسئولیت می‌کنند.

وی ادامه داد: حال اینکه سازوکار و شیوه این انتخاب چیست با توافقی که با استاندار هرمزگان صورت گرفته قرار شد برای مجموع افرادی که در معرض انتخاب هستند الگوی مناسبی طراحی شود و خود بخش‌ها به شکلی لیست نیروهایی که قابلیت و ظرفیت تصدی مسئولیت‌های مختلف را دارند در یک چهارچوب معقول و منطقی در اختیار استاندار قرار دهند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استاندار هرمزگان هم بنایش بر این است که با مجمع نمایندگان استان مشورت و در حرکتی هم‌افزا این موضوع را پیگیری کنند و در اداراتی که نیاز به انتصاب مدیر جدیدی است با این شور و مشورت‌ها کار دنبال و از ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف  وجود دارد استفاده شود.

آشوری همچنین عنوان کرد: یکی از برنامه‌های جدی دیگری که در دستور کار مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان قرار دارد این است که برای برخی از نیروهایی که قابلیت و ظرفیت انتصابشان در سازمان‌ها و ادارات مرکزی در وزارتخانه‌های مختلف وجود دارد، باب هجرت باز شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زمینه‌های تصدی برخی از نیروها که مسئولیت‌هایی داشتند در وزارتخانه‌های مربوطه فراهم شود و یک نوع ظرفیت‌سازی در ساختار ملی برای استان هرمزگان فراهم شود تا نیروهایی که تجربیات مدیریتی، قابلیت و دانش لازم را دارند بتوانند در وزارتخانه‌های مختلف کشور حضور داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درزمینهٔ حضور نیروهای هرمزگانی در وزارتخانه‌ها قول‌هایی را از دولت و وزرای مختلف گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد مشروط به اینکه بتوانیم به شکل منسجم این زمینه‌ها را ایجاد کنیم؛ قطعاً مجموع کسانی که به‌عنوان نخبگان مدیریتی و اجرایی مطرح هستند می‌توانند در یک بانک اطلاعاتی ساماندهی شده و زمینه برای حضورشان در جاهای مختلف فراهم شود.

محمد آشوری  رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: کما اینکه در شرایط فعلی نیز برخی از نیروهای استان هرمزگان در بخش‌های مختلف در کشور مشغول هستند و این پشتوانه‌ای برای پیشبرد اهداف توسعه هرمزگان در بخش‌های مختلف است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها